هواداران تیم برتون و جانی دپ

داستان ذیلاگ غول پیکر(با ترجمه فارسی)

 سلام به تمام هوادارن عزیز تیم برتون. بنده به عنوان بخشی کوچک از جامعه ی هواداران تیم برتون و جانی دپ یه هدیه کوچولو براتون آماده کردم.

این هدیه چیزی نیست جز "اولین داستان مصور تیم برتون" که این داستان رو به شرکت دیزنی فرستاد برای چاپ که قبولش نکردن "نامردا"!!!!
این داستان مثل تمام داستان هایی که تیم برتون نوشته به صورت شعر میباشد من اول میخواستم این داستان رو به نثر ترجمه کنم که گفتم : "نه اگه تیم شعری نوشته من هم میتونم به صورت شعر ترجمش کنم پس شروع کردم و ساعت ها وقتم رو گذاشتم تا بتونم شعری بنویسم که هم خلاقیت خودم داخلش باشه هم به داستان تیم لطمه نزنه.
البته این داستان تیم برتون هیچوقت کامل نشد و در حد همون 6 صفحه باقی موند...
یه هدیه بزرگتر هم دارم آماده میکنم که مطئنم همه خوششون میاد.
خوب این هدیه تقدیم به شما هوادارن عزیز داستان " ذیلاگ غول پیکر"
ترجمه ی این داستان نتیجه ی چهار روز تلاش منه پس تمام این اثر محفوظ میباشد و هر گونه کپی مجاز و غیر مجاز آزاد می باشد (برید حالشو ببرید) :))
 
 
لینک دانلود فایل PDF :


نظرات شما عزیزان:

دلالونا لامانچا
ساعت12:42---27 آذر 1392
لینک خراب شده؟؟
پاسخ: به زودی لینک جدید گذاشته میشود


الیاس
ساعت11:51---12 آبان 1392
باید در کامپیوتر من این داستان غول پیکر بگزرد. واگر نه بدبختتان میکنم

الیاس
ساعت11:50---12 آبان 1392
باید در کامپیوتر من این داستان غول پیکر بگزرد. واگر نه بدبختتان میکنم

Rabbit
ساعت9:39---11 تير 1392
4 روز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب